Şehitkamil Belediyesi Şekeroba belediyesine çöp kamyonu hediye etti

Gaziantep'in metropol ilçesi Şehitkamil Belediyesi, Kahramanmaraş'ın Türkoğlu ilçesine bağlı Şekeroba belde belediyesine çöp kamyonu ve 100 adet çöp konteyneri hediye etti.

Şehitkamil Belediyesi Şekeroba belediyesine çöp kamyonu hediye etti

Gaziantep'in metropol ilçesi Şehitkamil Belediyesi, Kahramanmaraş'ın Türkoğlu ilçesine bağlı Şekeroba belde belediyesine çöp kamyonu ve 100 adet çöp konteyneri hediye etti.

10 Nisan 2012 Salı 20:28
Şehitkamil Belediyesi Şekeroba belediyesine çöp kamyonu hediye etti
Şekeroba Belediye Başkanı Fatih Mehmet Güneş, AA muhabirine yaptığı açıklamada, çevre bilincine önem verdiklerini, bu konuda daha duyarlı davranılması gerektiğini belirtti. Güneş, yeni çöp kamyonunun Şekeroba halkına hayırlı olmasını dileyerek, şunları kaydetti: ''Beldemize böyle bir aracı kazandırmalarından dolayı Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu'na Şekeroba halkı adına teşekkür ediyorum. Almış olduğumuz araç, beldemizdeki temizlik işlerine önemli katkılar sağlayacaktır.''
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ÖKKEŞ 2012-04-13 23:13:32

maraşı mustafa poyraz yöneteceğine antebe bağlansa çok daha hayırlı olur mustafa başkan varmı yokmu belirsiz çok etkisiz bir başkan sesssiz sedasız insana ÇOK İYİ KOMŞU OLUR başkada bişey olmaz Allah maraşı mustafa başkandan korusun diyeceğim bu

Avatar
Muhammed Ali 2012-04-12 19:28:43

ahmet 2 yorumunda eczacılara ne demek istiyorsun?belediyede kaç tane eczacı var?ya da olsa ne olur?ya da senin eczacılarla ne sorunun var?

Avatar
mehmetali46 2012-04-12 13:00:43

bağlanmak istiyoruz dediler hizmet geldi
Gaziantepspor süper ligde havası yeter
kmaraş yerini bilen yok

Avatar
hoksuzce 2012-04-12 00:40:55

k.maraş'ta neler oluyor. şekeroba antep'e bağlanmak istiyor. Pazarcık aynı neler oluyor Maraş'ta. yoksa yine gizli güçlermi devrede

Avatar
Halis Kulyu 2012-04-11 20:02:11

Hizmet rumuzlu kardeş.2014'te büyükşehir olmayacağız.Büyük köy olacağız.

Avatar
Ali 2012-04-11 16:52:42

Siz maraşı büyükşehir yapacaksınız. Kendine hizmet edemeyen bir belediye ilçelere ne yapabilir. Bunu anlayabilen biri varsa çıksın anlatsın ya hu.

Avatar
ahmet2 2012-04-11 15:49:36

Ufak insanlar ufak işlerle uğraşır...poyraz ve ekibide çok büyük bi adam değil. kendi dükkanı neydi ki merdiven altı...şimdi oğlu maaşallah..?saray yavrusu eczane değilde!
At gözlüğü takmış iki kaldırım iki ufacık park bahçe ile hizmet yaptığını sanıp belediyenin kaynaklarıyla nemalanan tüm belediye yetkililerine haklarımızı helal etmiyorum.haram olsun.Bu memlekete bunları reva görenlere zenginlere peşkeş çekenlere eczacıları belediyeye dolduran zihniyete yazıklar olsun...

Avatar
Maraşlı 2012-04-11 14:36:15

Sayın Mustafa Poyraz değerli kaldımları ile meşdur belediye başkanımız :) Acaba bu yorumları okuyup kendi vicdanının muhakamesini yapabiliyor musun ? Mesela sana ölüm bir şeyi hatırlatıyor mu ?Yoksa o zaman acırız işte haline

Avatar
maraş 2012-04-11 14:04:31

yolcu rumuzlu kardeşimi tebrik ederim. yorumu cuk diye oturmuş.bu şehir insanından da bu belediye ve siyasetçilerinden de anca bukadar olur.daha fazlasını beklemek ahmaklık olur. utanç verici bir durum.umarım yüzü kızarması gerekenler, gereken dersi çıkarır.

Avatar
ADNAN 2012-04-11 13:18:17

OKUYAN HERKESE DİYORUM GEÇENLERDE ARKADAŞLARLA ANTEPE GEZMEYE ALIŞ VERİŞ YAPMAYA GİDELİM DEDİK BENİM 2000 MODEL BİR OPEL ASTRAM VAR BURDAN ÇIKTIK ANTEPE GİRDİK YENİ YAPILAN ÜST GEÇİTTEN BAŞLADIK ANTEPİN İÇİNDE GEZDİK BENİM ARABA SANKİ MÜBAREK MERCEDES GİBİ HİÇ SES YOK GÜRÜLTÜ YOK ŞASIRDIM BU NEDEN DEDİM NEYSE DÖNDÜK GERİ GELDİK BİZİM SANAYİ GÖBEGİNE GİRDİK BAŞLADI ARABANIN HER TARAFINDAN SESLER GELMEYE TAKIR TUKUR ANLADIMKİ BU YOLDAN KAYNAKLANIYORMUŞ BİZİM YOLLAR VE KALDIRIMLAR ESKİDEN FAKIR İNSANLAR YAMA YAPARMIŞ YA BİZİMKİLERİN HER YERİ YAMA ARTIK PARALAR NERDEYSE

Avatar
yolcu 2012-04-11 12:56:31

umarım k.maraş belediye başkanı bu haberi okurda kendisi ile gurur duyar poyrazın olmadığı bir şehir hayal ediyorum olmuyor hemen hayalimin bile içine girip kaldırım yapıyor :) poyrazsız bir şehir görmek dileği ile esen kalın

Avatar
ENVER GEMCİ 2012-04-11 11:50:42

KEŞKE K.MARAŞ MERKEZ BELEDİYESİ DE BAĞLANSA. HİZMETİ GÖRÜP,PROJEYİ GÖRÜP,BELEDİYECİLİK VE EKİP ÇALIŞMASININ MEYVELERİNİ TADIP; KISACA BELEDİYECİLİK TECRÜBESİ ELDE EDİP AYRILSAK. AMA NERDE O GÜNLER.....

Avatar
ARKE 2012-04-11 11:14:12

Anlayana Sivrisinek saz,anlmayana davul zurna az.G.Antep adına gurur verici K.Maraş adına utanç verici.Neden bu şehirde bir İbrahim Öztürk,Bir Necmettin Karaduman,Bir celel Doğan yok.

Avatar
ada 2012-04-11 09:29:27

düşündürücü bir gelişme.

Avatar
şütçü imamın torunlarıyız 2012-04-10 21:36:08

HELAL OLSUN ŞEHİT KAMİL BELEDİYESİNE,TEBRİKLER.

Avatar
AHMET 2012-04-10 20:54:38

ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİNE TEŞEKKÜR EDERİZ kahramanmaraş belediyesi 2014 ü beklemeye devam etsin namı büyükşehir olacak ama yönetenleri büyük olmayacak

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126

banner191