Şeyh Ali Sezai Efendi Mezarlığında Çalışmalar Başladı

Kahramanmaraş Belediyesi yeni mezarlık alanı olarak belirlenen Şeyh Ali Sezai Efendi Mezarlığı'nda alt yapı çalışmalarına başladı.

Şeyh Ali Sezai Efendi Mezarlığında Çalışmalar Başladı

Kahramanmaraş Belediyesi yeni mezarlık alanı olarak belirlenen Şeyh Ali Sezai Efendi Mezarlığı'nda alt yapı çalışmalarına başladı.

20 Ağustos 2013 Salı 20:48
Şeyh Ali Sezai Efendi Mezarlığında Çalışmalar Başladı

Kahramanmaraş Belediyesi'nden yapılan açıklamaya göre Kahramanmaraş Belediyesi tarafından yeni mezarlık alanı olarak belirlenen Şeyh Ali Sezai Efendi Mezarlığı'nda defin işlemleri bir düzen içerisinde yapılacak.

 

Mezarlıklar Müdürlüğü bünyesinde hizmet verecek olan Şeyh Ali Sezai Efendi Mezarlığı şu an itibari ile 500 dönümlük bir alanı kaplıyor.

 

Şeyh Ali Sezai Efendi Mezarlığı'nda alt yapı çalışmalarının tamamlanmasının ardından defin işlemlerine başlanacak ve defin işlemi gelişigüzel değil bir plan dahilinde yapılarak, Şeyh Adil Mezarlığı'ndaki gibi karmaşaya müsaade edilmeyecek. Mezar taşları da tek tip olarak yapılacak.


HABER46'NIN YORUMU:


Kahramanmaraş en yaşanabilir bölgesine Organize Sanayi yapmak gibi büyük bir gaflete imza atanlar şimdi de en olmayacak yere Kılavuzlu Parkının karşısına mezarlık yapıyor. Kahramanmaraş'ın suyla bağlantısını daraltacak bu uygulama geri dönülmesi mümkün olmayan ve telafisi imkansız sonuçlar doğuracaktır. Yaptığınız bu uygulama 100 yıl sonra bile çok büyük eleştiriler alacaktır. Bu uygulamadan vazgeçmelisiniz. Kahramanmaraşlıların büyük bir kısmının karşı olduğu bu çalışmayı durdurmalı gerekirse referandum yapmalısınız. Haber46 olarak tarihe kara bir leke olarak geçecek bu kararınıza karşı olduğumuzu bildiriyor ve tarihe not düşmek istiyoruz. 

Tarih Haber46'nın bu karara bütün gücüyle direndiğini yazacaktır. 

Sivil Toplum Kuruluşları nerede?

Dünyanın herhangi bir ülkesinde biri öksürse açıklama yapan Kahramanmaraş Platformu nerede?

Kahramanmaraş Çevre Dernekleri nerede?

Çevreciler nerede?

...


Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
elif 2014-12-29 18:12:03

olabilir

Avatar
KARTAL 2013-08-31 13:32:24

ACABA ORDA KİMİN ARAZİLERİ VAR VEYA KİMLER ORAYI SON GÜNLERDE SaTIN ALMIŞ...

Avatar
misafir 2013-08-29 15:15:46

çekmesinler on seneden beri doyuramadılarmı bu arpalıklardakileri adam olsunlar takip etsinler yedirmesinler.

Avatar
HAKAN KAYA 2013-08-28 11:39:11

ben ce çok yanlış ben bildiğim ve duyduğum kadarı ile ferhuş tarafına yapılcak diye biliyodumama yanılmışım yarın birgün eğer sel geldiğinde bütün mezarlıklar açığa çıkarlar bence belediye saçmalamış bence bunda bazı arazi sahiplerini zengin etmek yatıyor

Avatar
Ökkeş MARAŞLI 2013-08-27 16:33:51

Arkadaşlar ecdadımız şehirlerin en güzel yerlerine mezarlık inşa etmiştir.Bütün Anadolu'da durum böyledir.İstanbul' da mezarlıklar boğaz manzaralıdır.Mezarlıklar göz önünde olmalı ki insanlar her daim ölümü hatırlayarak dünyanın fani olduğunu unutmasınlar.Mezarlık yapılmayıpta Maraşın godamanlarına peşkeş çekilse daha mı iyi olacak.Oraya mezarlık yapılmasına engel olmaya çalışanlar müta-itlere çanak tutmaktadır...

Avatar
taha 2013-08-26 16:58:13

Bu zamana kadar yemedik yedirmedik diyenler memleketin geleceğini çaldilar ve hala devam ediyorlar. çıkar odaklı kuruluşların sesi çıkmaz bu memlekette. ufku olmayan bu insanlar sadece etrafına baksalar yeter. ama nerede kalbe düşen kara bir nokta gibi memlekete bir kara nokta daha düşüyor. ardı arkası kesilmeyen kara noktalar maraşın kaderini kapkara hale getirmeye devam ediyor. ey yöneticiler ahirette hesaplaşacagız sizinle. şu an makamlarınız korumalarınız sizi dokunulmaz kılıyor olabilir ya ahirette kim koruyacak sizi.

Avatar
Okkes MARALI 2013-08-25 09:59:59

Uc bes muta-ite peskes cekilecegine birakiniz mezarlik yapsinlar.

Avatar
misafir 2013-08-24 10:49:56

YÜCE RABBİM NE OLUR MÜMİNLERE FERASET VER,MÜNAFIKLARDAN KURTULSUNLAR

Avatar
ecemmm 2013-08-23 12:08:31

saçmalığa bakya sağını solunu kapat mezarlığa git sora çık gül oyna ne güzel
şunuda düşünmek gerek mezarlıktan en çok korkan çocuklar nasıl piknik yapacaksınız merak ediyorum walla

Avatar
Malik Açıkmavi 2013-08-22 18:17:21

ben yorum yapan diğer arkadaşların ve haber 46 nın yanlış düşündüğü kanaatindeyim.Hangimiz bayram hariç gidip mezarlıktaki eşimizi,dostumuzu,akrabalarımızı ziyaret ediyoruz.Mesire alanına yakın yerde olursa belki piknik yapmaya gittiğimizde gülüp oynarken biran mezarlık gözümüze çarparda ziyaret etme zahmetinde bulunuruz.şunuda unutmayalım bir çok şehirde mezarlıklar en güzel yerlere yapılıyor.belediyenin yaptığı bir çok işe karşı biriydim.örn:kaldırım,park vs ama gerekçelerini ögrendiğiniz zaman sizde hak vereceksiniz.bi araştırın bakalım neden sürekli kaldırımlar yenileniyor?

Avatar
necati avcı 2013-08-22 09:52:28

yazıklar olsun ama bıze mustahak bu adamı seçtigimiz için eczacı ne anlar belediyeden

Avatar
misafir 2013-08-21 23:47:41

Durmak yok aldatma ve kandırmaya ve yolmaya devam

Avatar
Çakırbey 2013-08-21 21:55:16

K.maraşta hangi işi adam gibi yaptı bu belediye ki.Maaşallah adamın işi kaldırım.Mezarlık manzaralı mesire alanı,neala memleket.Ya böyle mantıksızlık olurmu.ya mesire alanı yapma yada karşısına mezarlık yapma.bir an önce seçim gelse kurtulsaydık.Güzelim memleketi Elli yıl geriye götürdünüz.Yazık ya inin milletin omuzlarından.

Avatar
misafir 2013-08-21 18:02:33

ya saçmalamayın allah aşkına böyle bişey olabilirmi hiç mantıklı iş yapılmıyor ya bu nasıl bir maraş hala büyüyecez diye tutturuyorsunuz bide.

Avatar
misafir 2013-08-21 16:54:35

Mezarlıktan niçin bu kadar korkuyorsunuz? Ölüm bir gün gelecek herkesi bulacak. Bence belediye en güzelini yapmış. Dağın arkasında belediye çöplüğü gibi bir yer mi seçilmeliydi mezarlık için!

Avatar
misafir 2013-08-21 16:28:57

Bu insanların sesi hiç bir şeye çıkmıyor tabiri caizse sindirilmiş gibi bir acayip ortam var bu da çok güvenmekten ileri geliyor.Ama bunun sonuçları çok pişmanlık verici bir durum olacak tabi o zamanda hiç birşey fayda etmeyecek

Avatar
fatih 2013-08-21 16:27:58

Burayı mezarlık yerine geniş bahçeli gezi alanı olan huzurevi yapsınlar nüfus yaşlanıyor ileride çok ihtiyaç olacaktır. gençliğinde rahat görememiş göl deniz sahil ırmak kenarında gezememiş insanlarımız kalan ömürlerini huzur içinde geçirsinler.onu yapmayın bunu yapmayın peki ne yapalım demeyin alın size benden güzel bir öneri. sorun halka size daha ne güzel fikirler verecektir.

Avatar
kerim ocak 2013-08-21 15:39:00

bu adamlardan bir şey olmaz, bunlar ancak ranta bakar, çünkü bunların paradan başka düşüncesi yok.

Avatar
murat okumuş 2013-08-21 12:20:04

kesinlikle bu refaranduma götürülmeli bu yanlıştan bir an evvel dönülmeli ne kadar sığ bir düşünce yapısı bu arkadaş.ben yıllardır ak partiye oy vermeme rağmen k.maraştaki belediyecilik zihnini beğenmiyorum.ileriyi görmeden günü birlik projelerle belediyecilik olmaz olmaz olmaz.gelin güzelim batı yakamızı suyumuzun kenarını kordon boyu olabilecek ilerde sağ insanların hizmetine verelim.bir nefes alacak bir yerimiz olsun.

Avatar
YAKUPP 2013-08-21 11:59:44

SAYIN BAŞKANIM SİZ ŞEYH ADİL MEZARLIĞINDAKİ DÜZENSİZLİĞİ ÇÖZÜN ÖNCE

NORMAL VATANDAŞ GİDİNCE YER YOK DENİP EN ÜCRA KÖŞEDEN YER VERDİRTİCENİZE

TANINMIŞ VFATANDAŞ GİTTİĞİNDE EN YAKIN YERDEN MEZARLIK AYARLAYAN KENDİ PERSONELİNİZE ÇEKİ DÜZEN VERİN ÖNCE

SONRA SIRA ŞEHRİN EN GÜZEL KÖŞESİNİ BERBAT ETMENİN YOLLARINI ARAYIN BİR ZAHMET RİCA EDİYORUM

Avatar
m.k 2013-08-21 11:43:55

neden bir kimse de çıkıp mahkemeye başvurmaz. yürütmenin durdurulması için. ancak yorum yazarız.

Avatar
g.a 2013-08-21 11:34:09

#direnkılavuzlu

Kılavuzlu'ya mezarlık istemiyoruz.

Avatar
sadi 2013-08-21 11:22:41

Allah aşkına mezar yapacak yer mi kalmamış koskoca maraşta... Eller mesire alanı yapacak yer bulamaz bizimkilerde hazır yeri mezarlık yapar... Boşuna dememişler kasabın yağı çok olursa ya.......

Avatar
xsxs 2013-08-21 10:49:01

daha ne ya buraya mezarlık mı yapılır böyle projeye imza mı atılır ayrıca hangi geri zekalının projesi bu??şehir plancıları uyuyor galiba..parkı da öldürecekler..yer mi kalmamış..şehir dışına doğru bi yere yapılmalı kapıçam tarafı olur doğukent tarafı olur hayret bişey yani yermi kalmamış..

Avatar
YEMLİHA BOZOKUL 2013-08-21 09:57:50

Sayın belediye yetkilileri bir an önce bu hatadan dönün.Yaptınız organize sanayi yi şehrin en güzel yerine şimdide mezarlıkmı yapıyorsunuz.Tarih sizleri affetmeyecek yol yakınken dönün bu hatadan.Yemliha BOZOKUL

Avatar
46 2013-08-21 09:45:26

Poyraz artık baraj manzaralı yere gömüleceğim diye seviniyordur herhalde bunu hangi akıl mantık kabul edebilir maraşın gelişen dışarıya açılan penceresini kapatmak maraşa gelecek insanları geldiğine pişman edecek bir çalışma insanlar orada parka gidiyordu artık gidilmez olacak mezarlıktan korkulacak inşaatlar ilerlemeyecek yani maraş ölecek poyraz ve ekibi de zaten bunu istiyor ama bunu enç ok başbakan istiyor insan senede bir sorar yahu bu maraşta ne var ne yok nasıl durumlar diye maraş kan ağlamaya devam edecek belli

Avatar
mezar 2013-08-21 09:45:01

Mezarda yatanlar canları sıkılınca baraja bakarak sıkıntılarını atarlar. Ne güzel hizmet işte!!!.. Barajdan suyumuzu içer yeri gelir yüzer, balığımızı yeriz hafif mezar koksa da elden ne gelir....

Avatar
misafir 2013-08-21 09:11:36

Belediye Başkanımızın mezarlık yeri konusundaki ısrarı neden acaba.Aylardır süren yorumlara rağmen, şehir plancılarının bile karşı çıktığı söylemlerine karış, illa ki orası olacak diye diretiyor. Lütfeeeeeeeeen kendilerinden bu konuda açıklama bekliyoooruuuz.

Avatar
özgür 2013-08-21 09:07:35

bizleri çantada keklik olarak gördükleri için umurlarında bile değiliz.Boşuna bağırıp çağırmayın ders vermek istiyorsanız belediye seçimlerine az kaldı dersinizi verirsiniz.

Avatar
Serkan 2013-08-21 06:43:12

güzelim yere gidecekler mezarlık yapacaklar zaten belediye hangi işi düzgün yaptıki o kadar yer varken. 5 yıl sonra yerleşim yeri olacak orası nasıl saçmalıktır.

Avatar
ruzgar 2013-08-21 00:42:27

akp zıhnıyetı ıste nolacak akp oy verenlerın yuzune suankı yonetım kımde onlarda gorun gercegı ama nerde

Avatar
error 2013-08-21 00:13:37

oraya ilk girenler kendileri olur umarım

Avatar
mehmet g. 2013-08-21 00:05:47

tabi canım oraya yapılmasın,oralara apartman yapılacak.mezarlığa en uygun yer doğukenet bence,ne de olsa sanayi karşımız,ayrıca suriye kampımız,gecekondumuz,bir de mezarlık olsun..:)bizim buraya yapılsın bence!

Avatar
kgt 2013-08-20 23:18:56

adalet?akp?

Avatar
ahmet k. 2013-08-20 22:27:02

insaf vallahi billahi insaf. bizim bu yöneticilerimiz hiç mi gezmiyorlar, hiç mi çevre illere gitmiyorlar. bu nasıl iştir.
gelecekte bunun hesabını nasıl vereceksiniz. Adana nın baraj çevresini bunlar hiç mi görmedi. eskişehir porsuk çayını hiçmi görmedi. o güzelim alana mezarlık yapılır mı.. ?
böyle bir ilkel kafalı yönetim görmedim. amaç ne onu da anlamış değilim...
ayrı bir konu daha ; binevler de neredeyse tüm sitelerden asfalt parası isteniyor...
peki bu asfalt parası tekke de ki adam dan istenecek mi.. ormandairesindeki vatandaştan da istenecek mi ?

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126