Silopi’de 3 şehit haberini duyar duymaz telefona sarıldım. Rehberden ismini buldum. Defalarca aramak için parmaklarım gitti ama sonra vazgeçtim.
 
Eşini arayayım dedim ondan da vazgeçtim. Yaklaşık bir saat sonra bir polis arkadaştan kayıp çağrı geldi. İçime bir ateş düştü, terlemeye başladım. Onu da arayamadım. Ardından bir başka polis arkadaş arayınca açtım telefonu. “Korktuğum haberi mi vereceksin” dedim. “Evet” dedi titrek sesiyle…
 
Doğukent’te 5 yıl komşuluk yapmıştık. Arkadaştan ileri kardeştik. Gözleriyle değil yüreğiyle bakardı bana. Sesini duyduğumda huzur bulurdum.
 
En son aradığında “çok arayamıyorum Ali Hocam, hakkını helal et, yoğunuz” demişti.
 
“Aramasan da beni sevdiğini biliyorum. Sen iyi ol yeter kardeşim. Her zaman duamdasın. Arayamıyorum diye üzülme sakın” demiştim.
 
 
Hilmi Bardakçı
 
Canım, ciğerim, kardeşim, dostum, arkadaşım, sırdaşım, komşum…
 
Adı gibi yumuşak huyluydu…
 
Merhametliydi.
 
Sevgi ve şefkat doluydu.
 
Varlığı huzur verirdi insana…
 
Rehberde adını her gördüğümde gülümserdim.
 
“İyi ki varsın” dediklerimdendi.
 
“Dost”tu…
 
Oğlu İsmail Talha evladımız gibiydi.
 
Birinci sınıf heyecanına da ortak olmuştum İsmail Talha’nın ve bu heyecanı da paylaşmıştım okuyucularımla…
 
Hilmi Bardakçı
 
Şehit kardeşim Hilmi Bardakçı,
 
Kahramanmaraş’ta uzun yıllar görev yaptıktan sonra önce Gaziantep’e oradan da Şırnak’a tayin edilmişti.
 
Kahramanmaraş Emniyet Müdürlüğü’nde görevli mesai arkadaşlarından sevmeyeni yoktu.
 
Emniyet Müdürlüğü’nün Sosyal Sorumluluk Projelerinde yer alırdı.
 
Yiğitti, mertti, iyi yürekliydi, merhametliydi…
 
Çocuklarını bir başka severdi evet ama, aslında tüm çocukları severdi.
 
Cömertti.
 
Çarşıdan her geldiğinde mutlaka elime bir şeyler tutuştururdu, almasam küserdi.
 
Şehit kardeşim Hilmi Bardakçı'nın ardından
 
Bunca şehit haberleri geliyor, her şehit haberinde yüreğime hançerler saplanıyor.
 
Ama işte ateş düştüğü yeri yakıyor.
 
Hilmi’mizi, canımızı, ciğerimizi, aslan parçamızı, yiğidimizi, kardeşimizi, dostumuzu, altın yüreklimizi bu gece Allah yolunda şehit verdik.
 
Üzgünüz…
 
Geçen yıl Ramazan Bayramıydı sanırım, telefon açmıştım bayramını kutlamak için. “Havva’ya, Ali Hocam aramadan biz arayalım dedim az önce. Yine sen erken davrandın. Hakkını helal et Ali Hocam, ellerinden öpüyorum” demişti.
 
Hilmi’mden sadece dört yaş büyüktüm ama o büyük bir tevazuuyla her aradığında “ellerinden öpüyorum” derdi.
 
 
Şehit oldu, biliyoruz…
 
Onun Allah’a, vatana, millete sevdasına yüzlerce arkadaşıyla birlikte ben de şahidim.
 
Allah rahmet eylesin…
 
Mekânı cennet olsun…
 
Rabbim ailesine, kıymetli eşine, sevgili çocuklarına ve yüzlerce sevenine sabır versin…
 
 
Kalbim acıyor… Kalbim çok acıyor...
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hacı Özbenlioğlu 2015-11-12 18:32:09

Şehidimize Rahmet, sevenlerine ve yakınlarına sabrı celil niyaz ediyorum.

Avatar
.. 2015-11-12 09:52:37

teröristlerle pazarlık masasına oturanlar, osloda, dolmabahçe de teröristlerle el sıkışanlar size de yazıklar olsun. bir anda tüm medya sustu. seçimden önce bangır bangır bağıran medya şimdi pkk yı işid i ağzına almıyor. yazıklar olsun size. kendi tahtları için bu vatan evlatlarını ölüme götürenler Hak karşısında nasıl hesap verecekler bilmiyorum. Bu dünya elbet geçici, herkes gelir gider ama bu körpe kuzuların vebali omuzlarınızda.

Avatar
huseyin uysal 2015-11-11 22:22:11

abimizi şırnakta vatanı görevımı yaparken tanıstım Allah mekanı cennet olsun. benden yana hakkım sonuna kadar helal olsun inş oda bıze hakkını helal eder

Avatar
MUSTAFA ÇEKİN 2015-11-11 22:04:48

ALİ HOCAM SİZİN VE YÜCE MİLLETİMİZİN BAŞI SAĞ OLSUN. ALLAH SABRIMIZI ARTTIRSIN.

Avatar
HeLeteLi 2015-11-11 21:34:13

Rabbim AmeLince Rahmet etsin , Geride KaLan AiLesine ve SevdikLerine sağLık ve SabıR versin İnş.

Avatar
Yakup Maraşlı 2015-11-11 21:15:33

Canım kardeşim mekanın cennet olsun seni çok özlemiştim göremedim.geldim ama yanına son yolçuluğunda. Hıçkırarak ağlamak istedim ama o piçleri sevindirmemek için ağlayamadım. Resmin kalbimin üzerinde açın içimde o annenin ve babanın ellerinden öpüyorum senin gibi bir adam gibi adam yetiştirdikleri için . Yanıyor yüreğim kor ateş gibi...

Avatar
M emin 2015-11-11 17:59:47

Allah rahmet eylesin

Avatar
YUNUS EYTEMİŞ 2015-11-11 17:34:46

Allah Rahmet eylesin. Ailesine ve geride kalan dostlarına sabır versin.

Avatar
mehmet bozdoğan 2015-11-11 14:44:41

Allah ailesine sabır versin

Avatar
kazım karabük lü 2015-11-11 14:43:02

asker arkadaşım dı duyunca yıkıldım mekanın cennet olsun kardeşim ailesine sabırlar dilerim

Avatar
Ayhan Değerli 2015-11-11 14:07:10

Allah'ım Peygamber Efendimize (SAV) komşu eylesin.Devrem çoook Üzgünüm. Ateş düştüğü yeri yakıyor. Kalanlarına Allah'ım sabırlar versin

Avatar
mehmet ali can 2015-11-11 14:05:49

ALLAH RAHMET EYLESİN MEKANI CENNET OLSUN RUHUNA FATİHA.

Avatar
baki 2015-11-11 12:16:38

baba adamdı Allah mekanını cennet etsin

Avatar
eyyüp 2015-11-11 12:02:40

Gaziantep oto hırsızlıkta çalışma fırsatı buldum can kardeşimle. Can diyorum yoldaştı arkadaştı arkadaşın hasıydı. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun. Peygamber efendimize en yakın olsun inşAllah.

Avatar
Çağlayancerit'li 2015-11-11 11:35:43

Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun. Allah ailesine sevenlerine sabrı celil ihsan eylesin. Bu pkk nın Allah belasını verisin inşAllah verecekte.

Avatar
memhmeteyyup 2015-11-11 11:07:28

Hilmi Abim vatan için yaşadı ve sehadete erişti. Allah peygamberine komşu eylesin kederli ailesine sabrı cemil niyaz etsin. Vatan sagolsun. Ya şehit ya gazı var mi ötesi derdin. Şehitlik nasip oldu çok şükür. Allah yavrularına hayırlı ve huzurlu yasam nasip eylesin.

Avatar
Murat karakısa 2015-11-11 10:54:35

Şehidimize Allahtan rahmet,acılı ailesinin ve Türk milletine baş sağlığı diliyorum.tüm sevenlerine Rabbim sabır ihsan etsin.

Avatar
cihad yeşilyurt 2015-11-11 10:44:43

Rabbim mekanını cennet eylesin geride kalan kederli ailesine sabırlar versin.

Avatar
Mustafa Yılmaz 2015-11-11 10:42:03

Rabbim mekanını cennet etsin. Çok zor kabullenmek. Allah Ailesine ve yakınlarına sabırlar versin.

Avatar
ibrahim Azkara 2015-11-11 09:42:25

Allah rahmet eylesin

Mekânı cennet olsun
Rabbim ailesine, kıymetli eşine, sevgili çocuklarına ve yüzlerce sevenine sabır versin. Rabbim sebep olanları ''Kahhar'' ismi ile Kahretsin.

Avatar
Ahmet Sandal 2015-11-11 09:41:37

Hilmi Bardakçı Kardeşimize üzüldüm. Allah rahmet eylesin. Hüzün dolu bir yazı. Rabbim hüzünlerimizi sona erdirsin. Ve Dünya ve Ahiret mutluluğu nasip eylesin. Amin. Ahmet Sandal

Avatar
Kahraman Kılıç 2015-11-11 09:16:31

Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun,VATAN SAĞOLSUN

Avatar
Tugay YARDIM 2015-11-11 08:49:07

Mekanı Cennet olsun .

Avatar
hacı serhat 2015-11-11 08:30:30

ALLAH Rahmet eylesin mekanı cennet olsun VATAN sağolsun

Avatar
veli 2015-11-11 07:40:38

Okul arkadasim mahallemin cocugu mutevazi insan hilmi kardesim Allah mekanini cennet eylesin.

Avatar
Şahabeddin Erzurumluoğlu 2015-11-11 06:59:02

Ali hocam her şeyi özetlemiş, göz yaşı içinde okudum. Komşum kardeşim arkadaşım Allah cennetinde komşu etsin inşAllah, ailesine bu büyúk imtihanda sabırlar ihsan eylesin...

Avatar
A. O. CRT 2015-11-11 03:20:37

Hilmi abim Allah Mekanını cennet eylesin, geride kalanlarına da sabırlar versin...

Avatar
Furkan Çam 2015-11-11 01:14:14

Canım amcam mekanın şehitlik mertebesi mekanın cennet olsun yiğitlerin yiğidi!

Avatar
Ömer ÖMEROĞLU 2015-11-11 01:11:19

Yüce Rabbim mekanını cennet eylesin. Yüce Rabbimin cemalini görebilmek nasibolur İnşaAllah. Rabbim ailesine sabırlar versin. İnanamıyoruz, hakkaten çok zor.

Avatar
Ahmet ikizer 2015-11-11 01:03:31