Kahramanmaraş’ta cemaate ait eğitim kurumlarına baskınla ilgili şok açıklama

Kahramanmaraş’ta isimsiz bir ihbarı dikkate alan polis, şehir merkezi ve 5 ilçede Kahramankent Eğitim Kurumları’na ve Fem Dershaneleri’ne terör suçlamasıyla operasyon düzenledi.

Kahramanmaraş’ta cemaate ait eğitim kurumlarına baskınla ilgili şok açıklama

Kahramanmaraş’ta isimsiz bir ihbarı dikkate alan polis, şehir merkezi ve 5 ilçede Kahramankent Eğitim Kurumları’na ve Fem Dershaneleri’ne terör suçlamasıyla operasyon düzenledi.

29 Temmuz 2015 Çarşamba 16:48
Kahramanmaraş’ta cemaate ait eğitim kurumlarına baskınla ilgili şok açıklama

 Operasyonların terör suçlaması ile yapılmasına şaşkınlığını gizleyemeyen Kahramankent Eğitim Kurumları Genel Müdürü Ümit Murat Tunç, "Ülkede devlet kendi binbaşımızı askerimizi koruyamazken bütün polisleri buraya dikmişler. 70-80 polisle birlikte okulda terör eylemi varmış, terör suçlaması varmış, mali denetim varmış." diye tepki gösterdi.

Kahramankent Eğitim Kurumlarına bağlı Fen Lisesi, Lise, Ortaokul ve Fem Dershaneleri'ne sabah saatlerinde maliyeci ve polislerin baskınına uğradı. İsimsiz bir ihbarı dikkate alan polis, şehir merkezi ve 5 ilçede Kahramankent Eğitim Kurumları’na ve Fem Dershaneleri’ne bağlı 26 ayrı adrese operasyonlar düzenledi. Ankara merkezli yürütüldüğü öne sürülen aramaya, Kahramanmaraş Vergi Dairesi Başkanlığı'ndan 4 denetmen ile mali şube ve KOM şubeye bağlı yaklaşık 80 polis katıldı. Kahramanmaraş Sulh Ceza Hakimliği'nin vergi usulsüzlüğü ve eğitim kurumlarında terör suçu işlendiği iddiasıyla verdiği arama kararında evraklar incelendi, bilgisayarın hard diskleri kopyalandı. 

Kahramankent Eğitim Kurumları Genel Müdürü Ümit Murat Tunç, eğitim kurumlarında 2 yıldır denetimlerin sürdüğünü, kamuoyunda algı oluşturmak için operasyon düzenlendiğini belirtti. Peş peşe şehit haberlerinin geldiği bir günde tüm polislerin eğitim kurumlarının önüne yığıldığını ifade eden Tunç, şu ifadeleri kullandı: “Terör suçlamasıyla okula baskına geldiler. Polisler avukatsız geldi ama biz arama yaptırmadık. Okulun başarıları ortada, hem TEOG, hem YGS hem de LYS’de birinci olan okullarımız. Bizim şaşırdığımız nokta terör suçlamasıyla suçlanmamız. Ülkede devlet kendi binbaşımızı askerimizi koruyamazken bütün polisleri buraya dikmişler. 70-80 polisle birlikte okula da terör eylemi varmış, terör suçlaması varmış, mali denetim varmış. İmajları aldılar, arama yaptılar ama bunlar bizi yıldıramayacak, biz tüm kadromuzla dimdik ayakta duruyoruz.”

KAHRAMANMARAŞ'TA CEMAAT EĞİTİM KURUMLARINA BASKIN FOTOĞRAFLARI

KAYITLARIMIZA CİDDİ TEVECCÜH VAR

Polis operasyonunu 'algı operasyonu' olarak değerlendiren Tunç, “Biz bunu bir algı operasyonu olarak görüyoruz. Kayıtlarımız geçen yıldan çok daha iyi duruma gelmişken milleti yine okullar kapanacak, imajı vermek istiyorlar. Ama Allah'ın izniyle burada bir kişide kalsa biz bu okulda eğitim öğretimize devam edeceğiz. Buraya terk etmeyeceğiz.” diye konuştu. Tunç, iki yıldır devam eden denetimleri sonucu yüklü miktarda cezanın uzlaşma yolu ile iki gün önce ödenmesinin ardından geldiğini belirtti. "Polise gerek yoktu, ama maalesef bir algı oluşturulmak isteniyor. Önümüzdeki sezon için kayıtlarımıza ciddi teveccüh var." diyen Tunç, “4 yıldır tüm defterlerimiz inceleniyordu. En son maliyeye gittik, uzlaşma yoluyla çok yüklü miktarlarda ceza kestiler daha 2 gün oldu, 2 gün sonra yine mali denetim diye bir şey çıkartıp buraya gelmeleri çok manidar.” ifadelerini kullandı.

ALINAN KARAR UYAP'A SONRADAN AKTARILACAK

Verilen arama ve el koyma kararlarının yer aldığı resmi belgede, Ulusal Yargı Ağı Bilişim Sistemi'ne (UYAP) bağlanılamadığı da belirtildi. Belgedeki ifadelere göre, UYAP dışı hazırlanılarak oluşturulan kararın sisteme daha sonra kayıt edileceği bildirildi.
Yükleniyor...
Son Güncelleme: 29.07.2015 16:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ökkeş2 2015-08-02 16:40:58

Türkiye çapında pkk nın avukatı hdp yi ,seçimlerde kim destekledi.Ve halen televizyonlarda ve gazetelerde kim desteklemeye devam ediyor?

Avatar
antipolisanticemaat 2015-08-01 15:18:50

o baskına gelen polisleri zamanında siz sınav sorularnı çalarak polis ettiniz gülüm gün gelir devran döner işte baskına gelirler teröristten farkınız mı var sizin zamanında yediğin hurmalara gün gelir sizleri tırmalar müdür efendi.

Avatar
ALİ YILDIRIM 2015-07-31 16:34:54

BABA SIFIRLAYAYIM MI

Avatar
hat 2015-07-31 14:23:16

daha göreve çıkmadan bu resimler nerden çıkmış. sormak lazım Birde diyorlar içeri sızmadık. siz yatak odalarına bile girmiş siniz.

Avatar
ALİ YILDIRIM 2015-07-31 11:52:18

DURMAK YOK BASKINLARA DEVAM AKTROLLER YARIN SİZDEN İŞ YERİNİZDEN VERGİDE ALIR PKK 2 ASKER DAHA ŞEHİT KİM ZORLA HİMMET VERMİŞ

Avatar
ökkeş46 2015-07-30 14:36:59

pkklılardan bir farkınımız var? himmet adı altında yıllarca esnafımızı dinimizi kullanarak sömürdünüz. bugün terör eylemlerinde gazetelerinizin neler yazdığınıda görüyoruz. eğitim adı altında türk ü mankurtlaştırma yarışında bizans zihniyetini kıskandıracak kadar ileri çalışmalarınızı biliyoruz. eğitim kurumuymuşş!

Avatar
hatice 2015-07-30 14:12:12

milletin sırtından beslenip geri milleti hançerlediniz...Allahım sizi niyetinize yetirmesin...yuva yıkıcılar.evlat hırsızları.beleşçi doymazlar.....

Avatar
Tövbe de 2015-07-30 13:56:35

Nasıl bir haber başlığı askerimizi koruyamayan devlet 89 polisle okul ve dershane basıyor. Böyle başlık mı olur. Allaha şükür devletimiz vatan toprakları ve dışarda yaşayan vatandaşlarını koruyacak güçte ve kuvvettedir. Başlığı ilgiyle takip ettiğim bir siteye yakıştıramadım..

editör: Haberi okursanız o başlığın haber46'nın görüşü değil, haberde adı geçen kişiye ait olduğunu fark edebilirsiniz...

Avatar
özer 2015-07-30 12:01:30

anayasa mahkemesi dershaneleri kapatmayınca sahte ihbarlarla kurum kapatmaya gitmek milat öncesinde asurlarda, hititlerde hatta ilk yerleşimin olduğu sümerlere ait UR şehrinde bile görülmemiş.
vicdanlarda bu kurumlar tertemiz kimse kirletemez

Avatar
HAS MARAŞLI 2015-07-30 11:41:22

SÜLÜK GİBİ BU MİLLETİ EMDİKLLERİ YETER ARTIK BEDELİNİDE ÖDEYİN

ERİ

Avatar
İBRAKİH 2015-07-30 11:29:45

BU DEVLET ASKERİNİDE POLİSİDE KORUR SİZLER GİBİLERİNİDE KORUR BEMİM DEVLETİME LAF ATANINDA DİLİNİDE KESER

Avatar
kart 2015-07-30 11:22:20

ulan kendini cemaatçi sayanlar...nursinin izinden gittiğini söyleyenler. saidi nursi bir sürü eziyet çekti.Fettullah yiğitse türkiyeye gelir.gerekirse cezaevine girer.dava adamı böyle hareket eder. adamları burda bu haldeyken amerikada ne işin var.

Avatar
asker 2015-07-30 11:04:43

askerimizi polisimizi şehit eden hainlere oy verdiniz dahada konuşuyorsunuz sizler hainsiniz

Misafir Avatar
nerden 2015-07-30 17:50:07 @asker

biliyorsunuz kimin kime oy verdiğini

Beğenmedim! (0)
Avatar
gerçek karamanmaraşlı 2015-07-30 11:02:35

yok bu güne kadar cemaat askeri polisi koruyordu milletden topladığınız paralarla kumarhanelerde cirit atdınız lüx araçlara ve lüx evlerde oturdunuz müslümanları din Allah diyerek sömürdünüz sizin efendiniz amerikada milyar dolarlık hayat sürüyor

Avatar
canli 2015-07-30 10:42:17

camura yatmayin himmeti zimmete gecirirken bunlari düsünecektiniz feto üyeleri .

Avatar
Ferhat 2015-07-30 09:27:31

Emniyet vergi kaçakcılığı nedeniyle vergi müfettişleri eşliğinde araştırma yapıyor, müdür "terör suçlaması var" diyor. Ardından da "maliyeye borcumuz vardı, uzlaşarak çok yüklü miktarda ödeme yaptık" diyor. Ortalığı bulandırmayın, borcunuzu ödeyin.

Avatar
delilalil 2015-07-30 08:39:31

suçları varsa Allah belalarını versin yoksa iftira atıp hakaret edenlerin Allah belasını versin

Avatar
Maraşlı 2015-07-30 08:29:22

Askerlerini ve vatandaşını koruyamayan devlet dersane avında,

Avatar
tekkeli 2015-07-30 07:42:17

gündemi değiştirecek uydurmalar bence lakaluka

Avatar
ezrahope 2015-07-29 23:07:44

yarası olan gocunur zaten başında olması gerekiyordu bu operasyonun

Avatar
vatandaş 2015-07-29 22:18:18

bu millet vatanınıda ,askerinide ,polisinde korur, parelecileride İsrail, israilide paraleciler korur

Avatar
elbistanlı 2015-07-29 21:49:30

sizin sözde dini liderinizin dediği gibi ocaklarınıza ateş salacaklar

Avatar
Ede 2015-07-29 21:27:53

Merak etme sen, bu devlet o şerefsizlere de yeter size de...

Avatar
zeki 2015-07-29 20:58:47

bi sucları yoksa bişi olmaz zaten yaraları varki gocunuyolar

Avatar
behsat 2015-07-29 19:50:41

biz sizin kalem kitabinizi biliyoruz... kpss sinavi hirsizlari.. emniyet sinav sorularinin hirsizlari.. kazandiginiz her kurus haram bu diplomalarla..

Avatar
Behsat 2015-07-29 19:47:10

cok gec kalmis bir operasyon, cok gec... capulcularin cogu kacti, sindi.. cok daha evvel yapilmaliydi. bu kurumlar kapatilmalidir mutlaka..

Avatar
ahmet 2015-07-29 19:26:57

baslıga bakarmısın polisi koruyaman devlet cematte baskın yaptı yapar tabi madem cemaat nereye gidiyor bu kadar para kurban bayramında kurbanlar banka paraları eğitimden gelen paralar daha nicesi devlet gerekeni yapar poliside korur askeride bir sürü şehit var neden paralel yapı ve mensupları kınayamadı pkk destekcisi cıktı

Avatar
isimsiz 2015-07-29 19:13:54

taraf olma tarfsız ol.

Avatar
emre 2015-07-29 18:01:47

son 600 yıllık insanlık tarihinin en erdemli toplumuna terörist muamalesi yapan zihniyet, aynı zaman diliminin en ahlaksız zihniyetidir.

Avatar
selim 2015-07-29 17:52:57

askeri şehid edenlerle işbirliği içerisinde olan onlara oy toplayan hainlerde sizsiniz bunu ancak sizin saftriklere anlatırsınız onlar yer hain çetesi sizi...

Avatar