İşte Kahramanmaraş'ın Yeni Milletvekilleri

12 Haziran Milletvekili seçimlerinin resmi olmayan sonuçlarına göre Kahramanmaraş'ta milletvekili dağılımı şu şekilde gerçekleşti.

İşte Kahramanmaraş'ın Yeni Milletvekilleri

12 Haziran Milletvekili seçimlerinin resmi olmayan sonuçlarına göre Kahramanmaraş'ta milletvekili dağılımı şu şekilde gerçekleşti.

12 Haziran 2011 Pazar 21:24
İşte Kahramanmaraş'ın Yeni Milletvekilleri

AK PARTİ MİLLETVEKİLLERİ Mehmet SAĞLAM Nevzat PAKDİL Mahir ÜNAL Yıldırım RAMAZANOĞLU Sevde BAYAZIT KAÇAR Sıtkı GÜVENÇ MHP MİLLETVEKİLİ Mesut DEDEOĞLU CHP MİLLETVEKİLİ Durdu ÖZBOLAT

Yükleniyor...
Anahtar Kelimeler:
Sevde
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ede 2011-06-20 12:01:28

Sayın dedeoğluna parlamentoda başarılar dilerim.Mhpli arkadaşlar çoşmuşlar.Muhalefet milletvekili olarak yapacağı şeyler sınırlıdır mantıklı olmak lazım.

Avatar
bozkurt27 2011-06-15 02:51:31

devlet beyin vicdanı çok rahat mesut dedeoğlu mhp den aday oldu merkez oyumuz 13.000 arttı ejder oruç kendi mahallesinden 450 oy almış bu insanmı kurtaracak kardeşim mhp yi kahramanmaraşta.devlet bey kahramanmaraşa KAHRAMAN,YİĞİT, ADAM GİBİ ADAM MESUT DEDEOĞLUNU ARMAĞAN ETTİ NE MUTLU MARAŞA YOLUN AÇIK OLSUN SAYIN DEDEOĞLU ALLAHA EMANET OL...

Avatar
A.TÜRKOĞLU 2011-06-14 20:41:49

Galibe ilk defa bir bayan vekilimiz oldu. En azından sadece erkeklerin yapabileceği bir meslek olarak görülen siyasette, bayan bir siyasetçimizin olmasına çok sevindim. Keşke Milletvekillerimizin yarısı bayan olsa. İnanın bu memleket daha çok hizmet görür. Saygı ve nezaket daha daha hakim hale gelir.

Avatar
tayfun kara 2011-06-14 20:38:40

mhp den tek millet vekili çıktı diye üzülmüyoruz siz o akp nin çıkardığı 6milletvekilini cebinden çıkarırsın bundan eminiz ve senle gurur duyuyoruz

Avatar
mehmet togay 2011-06-14 17:11:36

ülkemize milletımize hayırlı ugurlu olsun bir mhp li secmen olarak tebrıkler insaaallahh ülkeyi böldurmez akp ozaman ben sizi görürüm eyy maras ne mutlu türküm diyene edirneden karsa hepimiz türküz diyorumm akp basarılar.

Avatar
ANTİAKEPE 2011-06-14 15:45:30

evet maraş ses verdi akepe dedi.bu şehirde ara yolları söylemiyorum ara şehir içi yolları kasisten çukurdan geçilmezken,beceriksiz bir belediye başkanı varken,şehrin takımı 3.liglerde oynarken,eğitimde türkiye sonlarındayken,çevre şehir yolları daha stabilize yolken,koskaca kahraman bir şehrin bir uluslararası festivali dahi yokken,işsizlik kolgezerken,milletvekileri kol indirip kaldırırken,bir tane dahi bakanı yokken,hastane sözü verilip başka yerlere kaydırılmışken SES VER MARAŞ....

Avatar
Adem 2011-06-14 13:36:21

Bir kez daha AKP KAHRAMANMARAŞ tan en yüksek oyu aldı bakalım göreceğiz bu kezde huylular huyundan geçmez ise yani vekiller yatar da bu memlekete sahip çıkmazlar bakmazlar ise benden kalan akp ye zerre kadar oy moy yok tabi bana göre yerel seçimde de maraşa iyi bi hizmet edecek başkan aday göstermesi lazım vekiller bu şehre bakarsa düzgün bi başkan adayı gösterir se yerel seçimde de yine akp ama tam tersi olursa yerel seçimde akp yi yıkacaksın o zaman ankara maraşı dikkate alır

Avatar
m.akif 2011-06-14 07:51:34

bundan öncekileri gibi bu vekillerde TBMMM uyumaya gidcekler ilkokul ögrencileri gibi parmak kaldiracak.sala başını al maaşını ogrenecekler.en iyisimi yastıklarınıda alsınlar yanlarına :-)

Avatar
oy verme akp 2011-06-13 23:27:51

babak olsa ne olur olmasa ne olur 4 yılda 1 gelirler halkı kandırım 4 yıl sonra yine mah gezerler oy isterler vataşdan sagolsun verirler ya hizmek varsa ver kardeşim ama yok neden veriyorsun

Avatar
sami 2011-06-13 22:29:11

Bir ülkede bir kitap en fazla 20 000 satılıyorsa,yemek ve evlenme programları reyting yapıyorsa eline hasbelkader gazete alan bir bayansa önce magazin ekine, erkekse spor sayfasına bakar,bu toplum ancak bu kadar olur...büyük şehir vaadiyle kandırılır büyük şehir yapılsa beceriksiz yöneticiler aday gösterilir bu halkta bunu seçer bu güzelim şehir yerinde sayar durur.kasisli yollar,pis bir şehir,alt yapı üst yapı olmaz,eğitimde barakalrda eğitim yapılır falan filan neyse ki maraşlı değilim...

Avatar
maraşbeyi 2011-06-13 20:58:01

ankaraya giden vekillerimiz bi daha kmaraşımıza gelecekmi.
kahramanmaraşsporun forma rengini bilmeyenler kahramanmaraşsporun amatördeki maçlarına gelecekmi.

Avatar
DOST 2011-06-13 19:05:45

Beyler takım tutar gibi parti tutulmaz. Hizmet edene oy verilir. Geçenlerde yolum Kayseriye düştü ve Kadir Has stadını gezdim ve 13 Haziran sabahı itibarı ile yazıklar olsun Kahramanmaraş diyorum AKP size ne verdi paketten ve ağza bal çalmaktan başka. Tkımınız ligsen düştü. Yollar ise çukurdan geçilmiyor. Eğitim içler acısı.Ne oldu araştırma hastanesine hani bakan.bunlara rağmen bi daha dedi ya diyecek bir şey bulamıyorumç ama bir tavsiyem olacak BİRAZ ÇEVRE İLLERİ GEZİN UFKUNUZ AÇILSIN.............

Avatar
ede mehmet 2011-06-13 19:00:12

biz oyumuzu vekilere değil başbakana tayyib erdoğana verdik :)

Avatar
ÖĞRETMEN 2011-06-13 18:40:56

ŞİMDİ MİLLETVELİLLERİNE İŞ DÜŞÜYOR.K.MARAŞA YAPILACAK YATIRIMLARI BEKLİYORUZ.
BELEDİYE BAŞKANI DA DEĞİŞİRSE DAHA İYİ OLUR.

Avatar
yorumcu 2011-06-13 17:56:22

sayın:pakdil 22 mayıs ta pazar günü BERTİZ in ÇATMAYAYLA KÖYÜnü ziyaret etmiştinziyaretiniz sırasında bizlere bir söz vermiştiniz inşallah hatırlarsın bu köyün yarım kalan köprüsünü ve köyün asfaltını yaparsınız bakın nasıl olsa köyümüzden 440 tane AKP ye oy çıktı inşallah bu yarım kalan köprüyü ve asfaltlanacak olan yollarımızı asfaltlatırsın eger bu yarım kalan işler yapılmazsa sana ve AKP ye bu köyden 1 tane dahi oy moy yok,ilgilenenlere duyurulur.

Avatar
Sakalı Olmayan Bir Bildiğini Sanan 2011-06-13 16:26:49

9 yılda ne verdiler ki 4 yılda ne verecekler.
Altyapı avuta çıktı.
Üstyapı taca gitti.
Şuradan kalk Göksun'a kadar git yollar: Penaltı kaçtı.
Şehir içi trafik: Faulle durduruldu.
Gelişmemiz için içimizden yol geçmesi gerek: Kuzey-Güney yolu buradan geçmiyor: Gösun-Andırın Kadirli-İskenderun.
Ne oldu: Gene 6-0 mağlup olduk.

Avatar
özkmaraş46ede 2011-06-13 15:16:21

öncelikle seçim kmaraşımıza hayırlı olsun.vekillerimiz kmaraş için bi şeyler yaparlar.
sayın vekilimiz durdu özbolat KMS için yine çalışır.Daha KMS nin forma rengini bilmeyen AK parti vekiller parmak kaldıran olmaz inşallah.
Diyarbakırda YÜZDE 80 oy alan dtp li belediyeye acaba yine bakan verilirmi hava limanı yapılacak deniyor 45000 kişilik stadyum yapılacak acaba KMARAŞIMIZ EN FAZLA OY VERDİĞİ HALDE diyarbakıra verilen hizmetin milyonda biri verilecekmi.

Avatar
A K P Li 2011-06-13 14:57:31

Bir AKP li Olarak yine durmak yok MAKARNA ve KÖMÜR Dagıtmaya devam diyelim.

Avatar
AFŞİNLİ 2011-06-13 14:44:49

Evet bir seçim daha geldi geçti ama yine afşinden bir vekil yok
durduyu derseniz onun bir faydası yok zarardan başka

inşallah bir bakan verirlerde onunla avunuruz diyecegim ama nerdeeeeeeee bizde öyle vekil

Avatar
mehmet ali 2011-06-13 14:41:48

muhalefet partili arkadaşlar boş boş konuşmayın yok bu çalışmaz yok şu iş yapmaz sen çık seni görelim o zaman sankiöncekiler çok ii şeyler yaptı ya.yenilikçi bi milletiz yeniliklere açık olmalıyız ve ön yargılı olmamalıyız

Avatar
SİNAN 2011-06-13 13:53:48

sevgili mhpli tosuncuklar
12 haziran akşamı yumurcak Tvyi izlersiniz demedim mi?
12 haziran akşamı dut yemiş bülbüle döneceksiniz demedi mi?
Ezberleriniz bozulacak demedim mi?
Anketler altına değişik rumuzlarla yazıyorsunuz ama oyunuz 1 adet demedim mi?
Artık ak partiye oy vermeyeceğim diyenlerin 8-10 yaşındaki çocuk yorumları olduğunu demedim mi?
Dedim amma inanmadınız
Bakın millet size ne güzel ses verdi
Anlarsanız tabi

Avatar
afşinbey 2011-06-13 13:49:53

durdu özpolat ve mehmet saglam ilcelere hayrı dokunacak iki isim benim iki vekilim bunlar. neyse şimdi afşine gelelim afşinden hükümetde olan yine vekil cıkmadı gerci 7 sıradan civciv cıkar anca ne vekili cıkacak o deilde hamit bülent ekenin kendini daga taşa carparak calışması beni üzdü trajik oldu gerci biliniyordu o istifa edipde bagımsız olsaydı daha şanslı olurdu akp ye yüzde yetmiş oy cıktı afşinden ama kim bilecek kadrimizi kıymetimizi ama olsun ders olsun bize dicem ama yinede olmaz.. neyse allahtah hayırlısı

Avatar
ryildiz 2011-06-13 12:12:27

Seçtiğimiz milletvekillerine bakın. Kmaraşlı bunlardan hangisini tanıyot?. Ramazanoğlu, Ünal, Beyazıt bu isimleri kıbrıs meydanına bıraksanız valiliği bulamazlart. Bu insanlar mı maraşa hizmet edecek.Yazıklar olsun. R.T.E. kimi maraşa aday gösterse seçilir.İsim önemli değil.

Avatar
kürşat 2011-06-13 11:45:01

KAHRAMANMARAŞ AKP YE OY VERİYOR AMA AKP KAHRAMANMARAŞ A HİZMET VERMİYOR.KAHRAMANLARIN OYUNU TORBADA KEKLİK BİLİYOR GALİBA EĞER BU SEFERDE HİZMET GELMEZ İSE NANKÖRLÜK YAPILMIŞ OLUR.SUSUZ KÖYLERİMİZ VAR ÇOKMU ZOR BU KÖLERİ SUYA KAVUŞTUMA,BİLHASSA PAZARCIĞIN UFACIKLI KÖYÜ BÜYÜK BİR KÖY OLMASINA RAĞMEN HALA SU YOK,KÖYÜN İÇİNDE BİR TANE SOKAK LAMBASI BULAMAZSIN YAZIK.650 SEÇMENİN 500 Ü AKP NİN.HİZMET İSTİYORUZ BEYLER KURU LAF DEĞİL.

Avatar
kuscuzade 2011-06-13 11:02:53

% 50 ne demek ak parti lider demek
% 50 ne demek chp mhp avucunu yaladı demek saygılar

Avatar
EDE 2011-06-13 10:31:37

Biz bu kafada olduktan sonra daha çok hizmet bekleriz.En çok oy veren şehire bakalım sayın başbakan ne hizmet getirecek,vekillerden zaten bir beklentimiz yok. Nasıl olsa Kahramanmaraş çantada keklik, kayıtsız şartsız veriyor oylarını. Bakan makan hikaye bakan olsa ne yazar, Memleketimizden daha az oy çıkan şehirlere bakın 3-5 senede kendini aşmış şehirler,yazık memleketimize yazık...

Avatar
ANK 2011-06-13 10:07:16

Ey yorum yazan arkadaşlar.Ne atıp tutuyorsunuz o çalışır bu çalışmaz falan filan.Şimdi o gidenler çalışmazlarsa ne yapacaksınız veya ne yapabilirsiniz.Güldürmeyin kardeşim insanları şu ana kadar seçilenler değil seçilmeyenler bile nasıl çalıştılar gördük ama adamlar yoruldu dün seçim oldu bitti şimdi yatma ve dinlenme zamanı artık.Hepsine teşekkürler iyi uykular.........

Avatar
muhalefet46 2011-06-13 09:28:27

bu şehrin eğitim sorununun neden çözülmediği,çözülmek istenmediği gayet iyi anlaşılmıştır.bugün bu şehrin okullarında 50-60 kişilik sınıflar mevcuttur,bazı mahallerinde okul dahi yoktur,üniversite sınavlarında Türkiye 60.sıdır.böyle bir ortamda bu yüzde 70 oyu veren ve Ankaranın bu yüksek Türkiye rekoru oyu görmesini isteyen kişilere acizane bir sözüm var.
''BİLGİNLERİN AYDINLATAMADIĞI TOPLUMLARI ŞARLATANLAR AYDINLATIR''

Avatar
k b 2011-06-13 09:12:33

slm arkadaslar bu adayların ıcınde k maras ve ılcelerıne faydası olucak vekıller mehmet saglam ve durdu oz polattır bunu unutmayalımmm

Avatar
isimsiz 2011-06-13 00:31:14

hayırlı olsun sizde artık memleket için birşeyler yaparsınız herhalde. TBMM de uyumak yok yola devammmm.

Avatar
mutlu mesut 2011-06-13 00:05:06

Mhp 'nin yanlış seçim politikası yüzünden gelinen hale bakın. Vatan millet kalmayacak şimdi Mhp liderlerine sesleniyorum bunun hesabını vicdanınıza nasıl verebiliyorsunuz? Aday adayı bile olmayan tanınmayan bir adamı 1.sıraya koyarsanız olacağı bu. Kahramanmaraşın evladını Ejder Oruç'u harcadınız siz şimdi dövünün durun bakalım daha da oy alamazsınız benden.

Avatar
kredi kart 2011-06-12 23:51:47

haHAYIRLI OLSUN VEKİLLER SİZE BURDAN SESLENİYORUM ÖYLE BİR YASA İSTİYORUM SİZDEN KREDİ KART LARINI KOPLE AF GETİRİN AYRICA İÇRALIK OLAN KİŞİLERİN EV VE İŞ YERİNDEN İÇRA MALLARINI KALDIRMASINI ENGELLEYİN VARSA ÜZERİNE MAL VARLIGI EL KOYUN SAYGILAR DIKKATE ALIN SOYULDUGUMUZ YETER ARTIK KREDİ KART YÜZÜNDE NCOK KİŞİNİ CANI YANDI BİRDE CEZA EVİNE ATIYORSUNUZ ÖDEYEMİYORSA NE YAPSINLAR CARE İSTİYORUZ

Avatar
edro 46 2011-06-12 23:42:49

tüm seçilen milletvekillerimizi kutluyorum başarılar diliyorum birazda memleketimizin sorunlarına el atarsanız iyi olur saygılar sevgiler selamlar

Avatar
ferhat 2011-06-12 23:08:40

inş sizden öncekiler gibi uyumazsınız tabi sozumuz orda duran ıkı vekılımız harıc dıgerlerıne size verilen oyların hakkını verırsınız yoksa sımdıden haram olsun dıyorum

Avatar
MEHMET [YANDAN ÇARKLI ] 2011-06-12 23:00:53

ÜRÜNLERİMİZ SİZ MİLLET VEKİLLERİMİZ EN İÇTEN DİLEKLERİMLE BAŞARILAR DİLERİM SITKIBEY E SAĞLIK BAKANLIĞI MEHMET SAĞLAMA MEB BAKANLIĞI YAKIŞIR ARTIK BAKANLIK İSTİYORUZ,İSTİYORUZ,İSTİYORUZ.SIRA MUSTAFA POYRAZ DA YENİ BİR BELEDİYE BAŞKANI İSTİYORUZ ECZACI OLMASIN!!!.KALDIRIMLAR ÇOK İYİ PARA KAZANDIRDI ONUR İNŞAATA.BİRAZDA ASFALTA ÖNEM VERİRSİN ARTIK DURAKLI MAH.1 ADET ÇOCUK PARKI YOK BURADA ECZACILIK YAPMIŞTIN HATIRLARSAN BURADAKİLERDE ÇOCUK,ESNAFKEN EKMEĞİ BURADAN YEMİŞTİN UNUTMA SAYIN POYRAZ.

Avatar
alii 2011-06-12 22:33:11

artık bunuda yaptık türkiyede 1 sırayı aldık herşey bu memleket için herşey büyük TÜRKİYE için dedik söz artık bizim vekillerimizde en eyi hizmetleri bekliyoruz artık bu memleketi unutan degil bu memleket için çalışan villet vekili olarak isminizi aklımıza azımanızı istiyoruz ....

Avatar