Erkoç en genç büyükşehir belediye başkanı oldu

Kahramanmaraş'ta belediye başkanlığı seçiminde ipi göğüsleyen 40 yaşındaki AK Partili Fatih Mehmet Erkoç, 30 büyükşehir belediye başkanı arasında en genci oldu.

Erkoç en genç büyükşehir belediye başkanı oldu

Kahramanmaraş'ta belediye başkanlığı seçiminde ipi göğüsleyen 40 yaşındaki AK Partili Fatih Mehmet Erkoç, 30 büyükşehir belediye başkanı arasında en genci oldu.

01 Nisan 2014 Salı 09:49
Erkoç en genç büyükşehir belediye başkanı oldu
Kahramanmaraş'ta yerel seçimlerden zaferle çıkan AK Partili Fatih Mehmet Erkoç, Türkiye'nin bu yılki en genç büyükşehir belediye başkanı oldu. Yüksek makine mühendisi olan 40 yaşındaki Fatih Mehmet Erkoç, AK Parti'nin 2001'de kuruluşu sırasında merkez ilçe teşkilatında yönetim kurulu üyesi olarak görev aldı. 2003'te merkez ilçe başkanı, 2009'dan itibaren de il başkanı olarak görev yapan Erkoç, 684 bin 644 seçmeni bulunan Kahramanmaraş'ın 27'nci ve aynı zamanda ilk büyükşehir belediye başkanı oldu. 

HEDEF DÜNYA KENTİ 

Türkiye'nin 30 büyükşehir belediye başkanı arasında en genci olan evli ve bir çocuk babası Fatih Mehmet Erkoç, yaptığı açıklamada şunları söyledi: "Ülkelerin değil şehirlerin yarıştığı 21. yüzyılda hedefimiz dünyanın sayılı kentlerinden biri olmak. Bugünden itibaren kentimizin dört bir yanında başlayacak hizmet destanı ile Kahramanmaraş dünya kenti olma yolunda dev bir adım atacaktır. Projelerimizin bu şehre büyük katkılar sağlayacağına yürekten inanan ve bunu birlikte başarmamız için destek veren herkese teşekkür ediyorum." 

sabah
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mhp li 2014-04-03 07:39:33

fatih erkoç beyin ilk yapacağı icraat emekliği gelen personelin acilen emekli edilerek yerlerine eleman alınarak işşiz olan genç kardeşlerimize iş olanağı acilen sağlanmalı ve insanların duası alınmalıdır

Avatar
kemal 2014-04-02 10:23:28

Maraş halkı belediye başkanına oy vermedi başbakan'a oy verdi bunu herkes biliyor...Ama milletinde artık uyanık olması lazım.Bazı arkadaşlar(ilkeli gibi..)maraş'büyük hizmetler yapıldı diyor,arkadaş git malataya'ya urfa'ya antep'e bak oralarda nasıl hizmet yapılmış gör...Bu başkanında 5 yıl boyunca orada oturup arada iş olsun diye taziye evi kaldırım döşeme gibi hizmetler yapmasına kanmayın...Maraş artık kabuğunu kırmalı yeter artık...

Avatar
ilkeli 2014-04-01 22:02:44

Herkesinde hataları vardır,Mustafa poyrazında olmuştur mutlaka ama inkar edilemeyecek kadar hizmet yapıldı Maraşa,bunları gözardı etmemeli.Herkes kendi özgür iredesini kullanıp verdi oyunu kimseye baskı yapılmadı diyecektimki bir kısım baskı yaptı onlar kapı kapı dolaşıp oy toplamaya çalışıldı,ha ne kadar dinlendi tartışılır :) ...önyargıyla bakmadan yeni belediye başkanımız hizmetlerini bekleyelim,her şey çok yeni.

Avatar
k.maraşlı 2014-04-01 20:58:53

gülen adam tebrikler.....

Avatar
objektif 2014-04-01 20:36:09

Fatih mehmet erkoc beyin yerine sokaktan yada dağdan bir aday indirsende aha bu akp den aday diye gösterseydin dahi o adam yine kazanacaktı! Oyunu verip te gelip burada belediyeyi karalayan arkadaşlar zavallisiniz ve bundan daha kötü idareyi hak ediyorsunuz

Avatar
yusuf 2014-04-01 19:56:48

Etrafımızda ki şehirler almış başını gitmiş maraş hala yerinde sayıyor.Antep'e koskoca bakanı getirdiler bizde var mı o kapasitede bir vekil!12 yıldır hükümetin kalesi olan maraş bu zamana kadar ne yaptılar sana chp den dönme şehirler düşmesin diye herşeyi yapıyorlar...maraş ise zaten cepte yazık yazık...var mı çılgın projeniz bu şehri coşturacak...gitti bir 5 yıl daha...kalan iflah da olmaz...

Avatar
Halis KULYU 2014-04-01 16:52:55

Restore edilecek yer de kalmadı.

Avatar
gülen adam 2014-04-01 16:44:22

Celladına aşık olmuşsa bir millet,
İster ezan ister çan dinlet.
İtiraz etmiyorsa sürü gibi illet,
Müstehaktır ona her türlü zillet.(ömer hayyam)

Avatar
bna 2014-04-01 15:17:27

Bir şeyler söylemeye gerek yok. Anlama kapasiteli insanlarla konuşulur.

Avatar
K.MARAŞLI 2014-04-01 14:15:00

HADİ BAKALIM İLK İŞ KALDIRIMLARI SÖKMEK....

Avatar
Horsaik 2014-04-01 14:08:15

Bundan önceki belediye başkanının hizmet ettiğine inancım yok, seçilen arkadaşı tebrik ediyorum, inşallah hizmet eder ve beni yanıltır. K.Maraşlı farkında olmadan seçti, çünkü bir çok seçmen ben oyumu başbakana vereceğim deyipte verdi. İnşallah K.Maraş bir 5 yılı daha kaybetmez. Saygılar

Avatar
EmrE 2014-04-01 12:56:21

Seçim öncesi yorumcuları kayıp.

Avatar
TELCEKER 2014-04-01 11:42:12

hangi soy miilet mezhepten olursa olsun.... HİZMET ETSİN.....yandaşlarına değil de her vatandaşa eşit yaklaşsın..... O zaman 2. dönem bile gelir....

Avatar
Ahmet :) 2014-04-01 10:26:27

Mustafa Poyraz: "Ben şimdiye kadar kaldırımdan başka bir şey döşemedim. İnşallah Sn. Fatih Erkoç kardeşim de Maraş'a benden daha çok kaldırım döşeyecektir. Vatandaşlarımızın oyları boşa gitmeyecektir" dedi.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126